OPIS SZKOLENIA MAYA - RIGGOWANIE POSTACI

Szkolenie Maya – riggowanie postaci, prowadzone online na żywo z trenerem, obejmuje tworzenie szkieletów i riggowanie postaci. Pozwoli na poznanie narzędzi programie Autodesk Maya do tego celu zaprojektowanych.

Riggowanie jest jedną z najtrudniejszych i najbardziej zawiłych dziedzin w grafice 3D. Proces ten wymaga poznania odpowiednich narzędzi, oraz nabycia ogólnej wiedzy w dziedzinie animacji. Zapraszamy na nasze szkolenie Maya z doświadczonym trenerem-praktykiem.

  • Poznaj proces riggowania postaci i narzędzi do tego dedykowanych.
  • Zbuduj szkielet postaci, stwórz kontrolery i 'nałóż’ na niego skórę (skinning).
  • Szkolenie Maya – riggowanie postaci prowadzone jest metodą warsztatową, tzn. w niewielkich grupach. Dzięki temu prowadzący jest w stanie panować nad indywidualnymi postępami w nauce.
  • Spotykasz się z naszym trenerem na żywo, za pośrednictwem specjalnej platformy do telekonferencji.
  • Na zakończenie otrzymujesz Międzynarodowy elektroniczny Certyfikat Uczestnictwa w szkoleniu Autodesk.

Szkolenia online - FAQ

Dowiedz się więcej o szkoleniach PCC Polska w formie zdalnej. Przeczytaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

DLA KOGO PRZEZNACZONE JEST SZKOLENIE MAYA - RIGGOWANIE POSTACI?

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą nauczyć się tworzyć szkielety oraz riggować postacie w programie Maya, ale również generalnie rozwinąć się w dziedzinie grafiki i animacji.

WYMAGANE UMIEJĘTNOŚCI DO WZIĘCIA UDZIAŁU W SZKOLENIU Z MAYA - RIGGOWANIE POSTACI

Dobra obsługa programu Maya lub innego programu do 3D artu. Zaleca się jednak opanowanie przede wszystkim interface’u oprogramowania Maya. Poznasz go na naszym podstawowym szkoleniu z Maya.

DLACZEGO MY?

PCC Polska posiada ponad 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. Zapewniamy najwyższy poziom merytoryczny, który na bieżąco weryfikujemy dzięki ankietom uczestników. Ze względu na to, że to szkolenie jest dedykowane nie ma materiałów w formie papierowej, ale nasz instruktor zawsze przygotowuje pod konkretnych kursantów indywidualne materiały elektroniczne do pracy na kursie. Po szkoleniu jest możliwość otrzymania plików ćwiczeniowych. Szkolenia kończą się krótkim egzaminem, weryfikującym zdobytą wiedzę, na podstawie, którego wystawiane są Międzynarodowe Certyfikaty Autodesk. Jak pokazują statystyki, egzaminy zdaje ponad 97% naszych kursantów.

ZAKRES SZKOLENIA MAYA - RIGGOWANIE POSTACI:

Maya – Riggowanie Postaci
  • Wstępne omówienie całego procesu riggowania
  • Omówienie narzędzi przydatnych do procesu riggowania
  • Wspólne zbudowanie szkieletu postaci
  • Wspólne stworzenie kontrolerów i przypisanie ich do szkieletu
  • Omówienie narzędzia SKIN
  • Podsumowanie poznanych zagadnień i narzędzi
  • Sprawdzian stworzonych riggów każdego uczestnika

O INSTRUKTORZE

Nasz instruktor to człowiek dla którego 3D art i animacje w gamedevie są czystą pasją. Wielu ludzi nazywa go „zapaleńcem” gdyż potrafi całymi dniami mówić o tej branży, oraz dokształcać ludzi zainteresowanych tematyką tworzenia gier i animacji. Wszystko to zamyka w środowiskach Maya, Mudbox i Unity, czyli oprogramowaniu stworzonemu od podstaw do tego celu.

* Informujemy, że szkolenie odbywa się po utworzeniu grupy min. 4 os. Termin szkolenia może ulec zmianie z uwagi na frekwencję.

* Przed zakupem szkolenia zapoznaj się z naszym REGULAMINEM.

Oprogramowanie CAD i 3D

Potrzebujesz oprogramowania?

Zapoznaj się z pełną ofertą naszych programów (AutoCAD, Inventor czy 3Ds Max) i sprzętu.
Odwiedź nasz sklep